viernes, 31 de agosto de 2018

miércoles, 29 de agosto de 2018

The on-demand economy is driving a growing workforce of employees who are contracted and terminated at will, often based on little more than user ratings. Five Stars -- Or Ratings Purgatory? https://t.co/pRSMl5Qotb


YouTube tendrá más anuncios, no omitibles, para que los creadores ganen más dinero https://t.co/8EXITjRfOx


martes, 28 de agosto de 2018

La Casa Blanca investigará las búsquedas de Google tras las críticas de Trump | Internacional | EL PAÍS https://t.co/jVSnKHF4R3


lunes, 27 de agosto de 2018

domingo, 26 de agosto de 2018

jueves, 23 de agosto de 2018

miércoles, 22 de agosto de 2018

Facebook removes 5,000 ad targeting terms, from 'Passover' to 'Buddhism' https://t.co/oQeHr7VJwe


lunes, 20 de agosto de 2018

Sizmek unveils unified ad serving platform it says can replace Google’s walled garden https://t.co/n9oyE1JTol


viernes, 17 de agosto de 2018

Libro blanco ‘Tendencias globales de #TV y video’ (SpotX ): Crece tv on demand, pero tv lineal muy popular https://t.co/zmiszHs4jR


jueves, 16 de agosto de 2018

martes, 14 de agosto de 2018

The United States finally starts to talk about data privacy legislation https://t.co/vD0oxI1eWh


Liga Santander: LaLiga llega a un acuerdo sin precedentes con Facebook para emitir sus partidos en Asia https://t.co/AbBEeZkI2l


lunes, 13 de agosto de 2018

viernes, 10 de agosto de 2018

NewTV, la startup que le plantará cara Netflix con capítulos de 10 minutos https://t.co/X8PiAwWhZU


Spotify tests letting listeners skip any ads they want, as much as they want https://t.co/W4i1wtjqDR


jueves, 9 de agosto de 2018

miércoles, 8 de agosto de 2018

martes, 7 de agosto de 2018

Apple is getting into original content. Where does that leave advertisers? https://t.co/xaqlG56Uzx


jueves, 2 de agosto de 2018

Apple expands app search ads in push to take on Google and Facebook https://t.co/jTcnkchxXR


Most Marketers Plan To Go Direct-To-Consumer, Bypass 'Walled Gardens' https://t.co/dhhZJtEkoS


miércoles, 1 de agosto de 2018

Facebook updates video ad metrics & adds Moat as measurement partner https://t.co/vVziFhTaua